Friday, June 15, 2012

First & Second Day at Majlis Daerah Bachok

Alhamdulillah hari ni masuk hari ke 4 aku praktikal di Majlis Daerah Bachok. Dan selama 4 bulan aku dan mypartner RAJA AZLINDA akan berkhidmat disana :) Aku dan my partner diletakkan dibawah Unit Perancang dan Bangunan. Malam ni baru ada kesempatan nak story moryy. Sangat sibuk dan penat. Malas nk citer panjang-panjang layan je laaa yee gambo-gambo yang sempat diambil :D

* Hari pertama 11.06.2012 (Isnin )

:)

Raja Azlinda 
* Hari kedua (Ada gotong-royong)

Banyak gler barang nak kena kemas. Fuhh khusyuk glerr buat keje kan..lalala
Meja kami :) 
Bilik bos (Puan Yunishah) . Kami duduk dengan bos tau :) Kelass gitu
Staf-staf semuanya baik dan sporting. Bos aku pun baik glerr, first day dah belanja kami makan. Ok lah tu aje kot dulu nak citer, Actually, banyak nak share tapiiii kemalasan mula menguasai diri ini. Insyaallah kalau ada masa kita jumpa di entry yang berikutnya. Haha ayat aku..perhhhh :P

nitess :)

1 comment: