Saturday, June 9, 2012

Lucut Sudah Gelaran :)

06.06.12 hari terakhir aku sebagai GADISBURGER :) 
Terima kasih kepada En Hafizi a.k.a Eg atas pengalaman yang diberikan kepada aku, banyak yang aku pelajari, cara-cara potong sayur, layan pelanggan contoh yang Eg ajar : Kalu orang beli kena cakap 'TERIMA KASIH, JUAL YA' , sampaikan aku pergi beli barang kat kedai pun aku cakap jual, yang xtahan aku yang beli tapi aku yang pergi cakap 'Jual'. Malu gler aku masa tu. Haha dah terbiasa kot nak buat macam mana kan !! Huhu , mengajar aku erti kepenatan, keletihan, kemalasan, kesabaran, kegembiraan dan lain-lain.

Pada malam itu, aku dan rakan-rakan berBBQ di hadapan rumah. Tema : Pink / Purple. Alhamdulillah majlis berjalan dengan lancar walaupun dalam keadaan yang cukup serdahana dan kebanyakkan mengikut tema acara :) Huhu sweet aku tengok budak laki pakai baju warna Pink :D

gurlz yang join :)
Pink boy by Akif, Eg n Ise :)
en partner EG..cumilkan tu pakai pink..haha

khusyuk sangat dengar citer masing-masing. Maklum laa lama x jumpa
Hisyam. Mr k-pOP kami :)

sejak bila minat kucing ni ???
060612 jugak hari yang sangat bermakna buat kami sekeluarga. Selamat Ulangtahun Perkahwinan jugak buat Abah dan Umi yang ke- 21 :) 

okeii take care :)

2 comments:

  1. apsal laki sume pakai bju pink??huhu

    ReplyDelete
  2. hahaaha..sape yang pakai pink dyeorang sayang mira..tu yang semua laki pakai pink..mira kan suka pink :)

    ReplyDelete