Sunday, June 3, 2012

Thinking of You

 I was cleaning up my room and then i found this,


Yang nie masa aku dalam kelas Engedik kebosanan dye pun tulis ciri-ciri aku..ada 5 tau jom tengok :
  1. Penakut ( semua orang ade perasaan tu betul x )
  2. Manja ( manja ke )
  3. X mandi ( pandai-pandai je cakap aku tak mandi :P )
  4. Suke nanges *Gulp..Huhu
  5. Lembik ! Oh nooo, lembik ke erkk ontahh laaa

Lukis nie aku paling suka sebab dye panggil aku Mialin (sedap laa pulak) hihi, macam-macam Engedik ni kan..ada-ada je akalan dye :) Umi pun suka dengan lukis ni. Kawan-kawan aku selalu jugak tanya tak pening ke panggil Ling, Lin..bunyi sama tapi ejaan je laen. Tak keliru ke nanti ? Huhu. Lau lam mesej tu memang laa paham,sebab kita tahu dye tujukan untuk sape tapi aku sendiri pun kadang-kadang susah nak guna ling or lin time nak cakap face to face..aku ingat dye panggil aku, dye pun ingat aku panggil dye,,dah bahasa nama dua-dua nak sama cuma sorang ada G sorang lagi takde G..hahaha Kalau ingat balik lucu betul :D


Dua-dua lukis tu Engedik yang lukis, masa tu kelas CTU tiap kali masuk kelas CTU Engedik dengan Pakcik mesti mintak pen n kertas..nak melukis laa tu,,:D dan  setiap kali ada kelas CTU aku akan sediakan kertas lebih. Lukis pertama yang aku tak boleh tahan. Dari atas sampai bawah di perhatikan aku punya pakaian hampeh betul !! Fuh. 

Second, tu dye saje lukis takde kena mengena pun dengan aku..(hampa sebenarnya) Haha acah aje. Jangan pikir bukan-bukan yee..Aku kan suka kumpul lukis yang orang lukis dan ia salah satu hobi aku, simpan sebagai kenangan. Nanti dah tua-tua esok teringat balik semua tu. Kalau u alls nak tahu aku masih lagi simpan lukis-lukis aku dari sekolah rendah sampai menengah..hahaha lucu kalau tengok balik hasil seni aku melukis, mewarna entah pape. Nanti kalau ada masa aku tunjukkan yee :)


Jam tangan pink sempena my bufday yang ke 19. Angry bird  Engedik menang main game apa entah masa tu dekat Lumut (lupa sudaa). White bear tu aku beli dekat Bandar U masa keluar dengan my friend, tetiba ternampak bear tu cumill sangat aku pun beli 2, satu untuk aku, satu untuk Engedik..:) sweet x *blink blink mata berkelip-kelip (aku kan xde pakwe jadi pakwe orang pun aku bedal ) Huhu jahat gleeerrr gue rupanya. Entah ada lagi ke xde bear tu dengan Engedik..aku pun tak tahu, tak tanya-tanya pulak..aku beli bear yang cumill tu sebab masa tu aku ada gaduh cikit dengan Engedik..konon nak pujuk gitu. Huhu. Tapi yang aku happy sangat Engedik tak malu nak pakai..:))) Mekasihhh

Okeii papai
Take care people.

2 comments:

  1. hee..comey nye..u guys are adorably sweet..i can see that.jodoh dah tu..ekekeke ;)

    ReplyDelete