Tuesday, July 10, 2012

Jalan-Jalan di Hari Sabtu :)

Assalamualaikum :)

Hye guys, lama tak jumpa kan ? Cihat ? Hope semuanya baik-baik saja. Hari ni baru ada kerajinan nak meng'update blog. Oke, balik pada tajuk asal, pada hari sabtu 7.7.12, hang out with my friends. Jalan-jalan pergi KBMALL aje.

Makan dulu :)
Lepas tu en Luqman Hakim bawak kami ke Tambatan di Raja :) Tempat tu memang cantek, first time aku menjejakkan kaki ke sana walaupun hampir 7 tahun aku menjadi rakyat sejati Kelantan :D


Sebenarnya sabtu hari tu, kawan aku ni ada exam  dekat Sekolah Kebangsaan Sultan Ismail (1) dekat Kota Bharu. Alang-alang dah dekat Kota Bharu, tu yang aku ajak mereka-mereka yang berada di Kota Bharu keluar. Nak lepaskan rindu kepada rakan-rakan aku ( macam laa ramai benor yang keluar hari tu) dan bagi mengeratkan hubungan yang agak jauh. :) Lepas habis dia exam, kami pun jalan-jalan cari makan. Ayu aje dia hari tu, pakai baju kurung :D Budak amek exam kan kena la sopan santun sedikit. Kadang-kadang cantek jugak kalau sesekali keluar pakai baju kurung. Nampak lebih keayuan dan kewanitaan gitu lorh.


Nurul Zafirah. Bekas classmate aku. Aku baru je rapat dengan dia, tup tup tup tup dia berhenti sebab dapat tawaran bekerja sebagai Juruteknik di JPBD negeri Kelantan :) Walaupun jarang jumpa tapi kami masih lagi berhubung di antara satu sama lain. 


En Luqman Hakim B Anis. Beliau salah seorang classmate aku di Uitm. Orang yang sangat siyes :D

Berlatar belakang kan Sungai Kelantan 


Menara Jam. 
Model : Zaa Uyu :)


Masing-masing dah posing ala-ala model gitu. Haha

:)

ready, cut n action :)

Ok tu jela tak tahu nak story apa dan letak gambar mana. Banyak sangat :) Peace !! 
*Pape pun mekasih u all..nanti ada masa kita keluar lagi. Kalau ada Afiq n engedik kan bestt..:(

6 comments: