Friday, July 27, 2012

Miss Both of You

Assalamualaikum dan Selamat Berpuasa :))

Tetiba teringatkan kedua orang bidadari kesayangan hamba ni.


Suka buat aku jeless, ciap tag lagi nama aku tu, aku tengok gambar dorang terus aku menangis. Sumpah aku rindukan mereka. Mentang-mentang aku takde kat sana. * Tak puas hati dengan ayu sebab time mira ada sana tak nak keluar pun. Jelesss yang teramat sangat.

Yang bertudung Pink namanya Nur Azimah Ahmad a.k.a akak tengah berasal dari Ipoh, Perak (dekat aje) dan sebelahnya Nur Hidayu Abdul Mutalib a.k.a akak sulung berasal dari Alor Satar, Kedah :)))

* Gambar-gambar di atas adalah gambar terbaru mereka yang ingin membuat aku kejelesan dan kedengkian.Hurmmm memang nak kena. Argghhhhh

Meh aku citer serba sedikit pada mereka berdua. Dorang adalah roomate aku ketika aku jejak kaki ke UITM :) Aku sebilik dengan dorang sampai la semester 3. Pada semester 4 aku masih sebilik dengan akak sulung, cuma akak tengah duduk luar masa tu, jadi kami jarang sangat jumpa. Walaupun jarang jumpa kami still lagi berhubung kan akak tengah :) Dan semester ni aku pula yang takde sebab praktikal akak tengah pulak duduk dengan akak sulung. Jeless nyaaaa :( Semesta ni Ayu last di Uitm sebab dye sampai semesta 5 je, dan aku sedih nanti semester 6 aku dah tak dapat jumpa dye. Oh lupa, nak bagitahu kos dorang. Ayu study bahagian Office Managament dan Ag dalam bidang Interior Design. 

Ayu seorang yang agak pendiam tapi kalau dah mula bercerita memang tak berhenti daa, my second sis seorang yang sangat nakal dan periang. Aku masih ingat kata-kata azimat dye yang selalu menjadi kebanggaan nya iaitu 'AG AZIMAH YANG BRUTAL' :) Dan dye sukaaaa sukaaa sangat bulii akuuu. Part ni memang aku tak tahan. Huhu. (teringat tragedi di bilik air ) Tapi walaupun dye selalu buli aku,time nak tidur aku kena cari dye jugak buat peneman. Haha ( saya penakut ) :P

p/s : Kepada kalian berdua, rindu sama kamu berdua. Insyaallah kalau ada rezeki kita jumpa yee :) Jaga diri elok-elok. Ingat daku dalam doamu :) Selamat Berpuasa * Tahun ni tak dapat puasa sama-sama kan :( Sayang korang sangat-sangat, nak peluk ciummmmm :(( Aishhh da keluar daaa :((((
*Salam sayang dari adik bongsu untuk akak sulung dan akak tengah. 




No comments:

Post a Comment