Sunday, September 30, 2012

Lumut wif Classies

Assalamualaikum n Happy Sunday :)

Disebabkan taktahu nak buat apa, 
 kerajinan pulak tetiba datang menjelma maka aku terasa nak meng'update sesuatu..:) sambungan entry semalam..


Sebelum semua pulang ke rumah masing-masing esok iaitu 29.9, kami meluangkan masa bersama-sama dengan jalan-jalan habiskan duit :D Kalau diikutkan perancangan yang sebenarnya, kami semua akan berkumpul pada 4.10, tapi disebabkan kawan gurlss aku nak datang awal seminggu dari tarikh yang telah ditetapkan oleh en Luqman Hakim jadi aku pun ke sana pada 26.9.

Cedih juga tak dapat jumpa kesemuanya tapi takpelaa masa LDK aritu aku dah jumpa sebahagian kelas aku, jadi tak terasa sangat laa kalu tak jumpa dengan diorang diz week..^_^ giler kejam. Tapi hangout kali ni lain cikit sebab takde en hubby a.k.a Mohammad Syafiq. Selalunya kalau kteorang keluar orang yang tidak akan kami tinggalkan mesti beliau, Syafiq tak dapat datang sebab demam, cedih jugak tak dapat jumpe :( rasa tak lengkap geng kami..huhuhu.


saya sayang mereka semua :D Oh yeee, Zafrin n Nizam tu aku tak kenal sangat sebab diaorang lain kelas dengan aku, tapi bila dah kenal, so far so good. Diaorang sangat sporting :) Nizam tu satu tempat praktikal dengan cheq. Yelah tak semestinya aku tak sekelas dengan diorang kita tak boleh berkawankan..Malam tu aku ada 2 orang kawan baru.. Grrrr

Gelagat kami ^_^  


Maaf banyak gambar orang yang pakai baju purple kan..hihihi (orang tu suka bergambar). Di sekitar kawasan Lumut Waterfronk. Selalu lepak-lepak kat sini, tak pernah pun nak bergambar tapi malam tu, fuhhh! semua nak jadi model..Huhuhuhu Sahabat Sejati katakan..Lalalalala

Singgah mengisi perut di MCD Manjung :D Muka engedik kelihatan sangat penat ok..huhuhu terima kasih, walaupun minggu depan dah nak exam, sanggup korbankan masa study untuk kami..Hohoho

 Konon-konon sebelum balik nak jumpa semua tapi sayang aku tak sempat nak jumpa dengan engedik dan yang lain, sebab aku mati-mati ingat bas kol 9.30 am, nasih baik lepas mandi tergerak hari nak tengok tiket, terkejut beruk tengok tiket kol 9,tengok jam 8.55..cepat-cepat ajak cheq g hentian bas. Dengan wawa pun x sempat jumpe, mase tu dia tengah mandi..Fuh! so carelesss kan. Sampai je bas dah ada dan terus naik bas, dan tup tup ad mesej masuk..


* shah rindu kt miera..hope dpt jmp lagi teman kesayanganku..syggggg miera...mmuuaahhh
(dengan tanpa dipaksa airmata terus berlinangan) buat malu je nanges lam bas..sobs sobs


:) 
Salam


2 comments:

  1. sedih sy tau...:(
    sy pn xsbar nk jmpa kwn2...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi, nanti jumpa laa, ph jgn lupe update :)

      Delete