Saturday, September 22, 2012

Practice Done !!

Assalamualaikum :D

20 September 2012..hari terakhir aku sebagai pelajar praktikal di Majlis Daerah Bachok.
Hari yang ditunggu telah tiba, mula-mula dulu bukan main lagi nak cepat abis, macam-macam dalam otak ni. Tak best laa, boring, takde keje, bla bla bla..Tapi tup tup dah duduk sini selama beberapa minggu rasa jiwa ni dah serasi dengan suasana dekat sini. Hoho (gilaa berbelit ayat aku) :D

Alhamdulillah aku diberikan mereka-mereka yang sangat baik dan sporting habiss, terima kasih sebab sudi berikan segala ilmu dan tunjuk ajar kepada diri ni. Halalkan semua yang telah diberikan. Insyaallah ada masa dan umur yang panjang pasti bertemu kembali. Terima kasih to my boss puan Yuni, Abang Wan a.k.a Abah, Kak Siti dan Kak Laili..Love u all so muchhh. Cian Kak Suzi sorang-sorang tanpa aku dan Linda..huhuhu

*takde mood hari ni, hanya ini je mampu aku tuliss..^_^






2 comments:

  1. w'slm..hehehe..a'a cian kat sy kn..nt awk dtg la sni bile2 awk free...:)

    ReplyDelete