Sunday, January 27, 2013

I'm Sorry


Assalamualaikum semua.


 This is all i want u to know. I AM SORRY. Didn't mean to hurt u my dear friend.
nak mintak maaf sangat kat kawan saya. Seorang sahabat yang penah berkongsi masalah dengan saya.
Awak...
Ingat tak dulu kite selalu share2 cerita. Time saya sedih, awak dengar luahan hati saya. Dan bila awak sedih, saya jadi good listener awak. Walaupun kite mengadu semua itu dalam fon je. Saya sayang awak sahabat.
Ingat tak awak pernah tetibe je menangis time saya call awak. Saya pun jadi menangis.
Menangis pun kite kongsi apatah lagi gelak ketawa.
Sangat bahagia sebab punya teman yang setia dan memahami time tu.
Saya harap awak tak lupa semua itu. Semua kenangan itu saya takkan lupa sampai bila-bila kecuali kalau saya hilang ingatan atau saya dah takde kat dunia ni.
saya MINTAK MAAF awak.
Percayalah, ape yang saya buat, satu je niat saya. Saya nak awak BAHAGIA dan tak pernah terlintas nak jadi seperti ini semua. Maybe it become worst, bukan lagi better :'(
Saya taknak hilang awak sebagai kawan. Tapi saya dapat rasakan yang saya dah pun kehilangan awak. Apa-apa  pun, saya sentiasa doakan kesejahteraan awak, kejayaan awak di dunia dan akhirat. Lagi sekali mintak maaf. SORRY

Saya sayang awak dari A sampai Z!!

Salam..

No comments:

Post a Comment