Friday, March 15, 2013

Annual Dinner TRIPS Continueee :)))

Assalamualaikumm dan salam jumaat semua :)

Hari ni rasa ada kerajinan sedikit untuk menaip dan bercerita. Masih ingat lagi entry ini, aku just letak gambar tempat dan persekitaran je. Saje nak buat korang semua tertunggu-tunggu. (Ada ke yang tunggu) -,-. Dinner kali ni merupakan dinner yang terakhir bagi aku dan rakan-rakan yang lain kerana semester ni, semester terakhir aku sebagai seorang mahasiswa. Insyaallah. Bakal mengenggam segulung Diploma Perancangan Bandar dan Wilayah. Aminnnn :D Sungguh pantas masa berlalu tinggal beberapa minggu je lagi bakal meninggalkan UITM SERI ISKANDAR, PERAK. :'( Bakal merindui semua. 
*Okeii, back to the topic. Suka sangat lari pada tema kan aku ni. Grrr. 

 10.03.2013. 
Bertempat di TROPICANA BALLROOM & BANQUET, IPOH. 
Colour Blocking.

Sempat lagi bergambar. Kami ke hotel berkonvoi bersama-sama sebanyak 5 buah kereta dan aku sedih sangat sebab tu yang pertama dan mungkin yang terakhir kami konvoi. Lepas ni entah bila lah pulak dapat rasa :( 


Pakcik dan Syafiqqq :)

Kami bertolak dari rumah pada jam 6 petang, perjalanan kami mengambil masa selama satu jam setengah. Dan tepat pukul 7.30 kami semua sampai di hotel. Acara mula pada pukul 8.30 jadi sempat kami semua solat maghrib di surau yang telah disediakan.



My Herooossss 6B. *tak cukup ag ni.


Saidah Haziqah, Me, Luqman Hakim, Hafidzah Ramadhani dan Siti Nurul' Aisyah
:D




Lecturer yang satu-satunya mengikut tema pada malam tersebut. 
Sporting habisss :) En Izzamir


Kelas aku menjadi wakil part 6 untuk buat persembahan. Thank you Aisyah, Nadiah dan Hafiy for the awesome performances. Kami semua part 6 diminta naik ke pentas dan bersama-sama menyanyikan lagu Sahabat. Dan time ni siyess aku sebak sangat sangat :((( 


Me + My best friend = Fun & Trouble


Cakkk !!!


All part 6. Kenangan.


Dari kiri aku perkenalkan Syazwani, Aisyah, Bella, my handsome boy #pakcik a.k.a Amir, Izzati, Kak Asmani dan Raja Azlinda.


Kanak-kanak riang. Huhu
Oppa Gangnam Style, la konon kan.


:D
Again, again and again.
 Lepas ni entah bila la dapat gambar bersama. Sobs sobs


With our Penasihat TRIPs. En Hasnizam. Bila nak kahwin aku pun tak tahu. Hehe.
Ampun encikkk !!


Friendship.


Ngeeee :D

Fuhh! Pening kepala nak plih gambar mana, terlalu lalu lalu lah banyak. Dan itu aje yang aku rasa ok, dah tak larat nak mengupload. Harap takde yang terasa kalau gambar korang takde kat cini. -,- Banyak sangat taktahu nak petik yang mana. Pape pun. Terima kasih untuk malam tersebut. Enjoyy sangat. Hope persahabatan kita semua akan kekal sampai bila-bila Sayang semua ketat-ketat. :) Sedih dah nak habis. Kejap je 3 tahun. 

Buibui. Assalamualaikum.

3 comments:

  1. Woha! Sweet gler laa u ng engdik..crius epy i tgk..cpt2 laa dclare..x sbr dowh..

    ReplyDelete
  2. Hahaha. Biase2 je :P Doa2kan la. Insyaallah.

    ReplyDelete