Monday, May 20, 2013

One In a Million Moment

Assalamualaikum dan selamat malam :)

Pagi tadi aku dapat call dari no yang memang aku tak kenal and nak angkat dan dan pulak tak sempat nak sambut. Dan tadi dalam pukul 7.12 pm orang tu call balik.

Pemanggil : Salam ni Amirah ke?
Aku : Yee, saya bercakap. Ni sapa ye?
Pemanggil : Oh saya Kak Shakira dari FCC (Farmasi Colour Cosmetics) tahniah ye awak berjaya memenangi contest sempena hari ibu. Nanti jangan bagitahu mak tahu. Buat surprise kat dia. 
Aku : :) Haa grr mekasih :)
Pemanggil : Mekasih je *sambil ketawa. Tak terkejut ke?

Aku bukan tak terkejut cuma blur ckit masa tu, macam tak caye je dapat. Nak nanges pun ada. Huhu Alhamdulillah suka sangat-sangat :)

Kad jemputan :) 
Cantek sangat2.


Thanks kepada pihak FCC kerana memilih saya :)
Walaupun saya tak dapat join event ni disebabkan masalah yang tak dapat dielakkan.

No comments:

Post a Comment