Sunday, November 3, 2013

Counting days

Assalamualaikum.

Hye November, kejap je masa berlalu. Sekarang tengah duk menghitung hari untuk ke hari jubah :) excited + sedih + nebes. Semua adalah. Disebabkan hari ni tak pernah nak busy jadi, kerajinan untuk menulis datang dengan begitu berkobar-kobar. Sungguh! 

Sebelum ni aku duk pikir nak konvo ni senang je, just bayar yuran dan pergi. Rupa-rupanya jauh di luar dugaanku. Haha. Banyak pulak kerja nak kena selesaikan before konvo. Tapi alhamdulillah semua dah selesai cuma slip yuran konvo tak print lagi (perlu ke citer) ngeeee. 

Semua gambar di bawah ni aku copy je kat dalam website Uitm je. Takde pape pun sebenarnya tapi disebabkan aku ni kalau takde kerja suka buka blog sendiri dan baca balik apa yang aku pernah tulis, jadi tak salah aku abadikan dalam ni. Semua ini sebagai kenangan untuk aku dimasa akan datang. Eceh! 



AP 111.
:)


Disebabkan fakulti aku ini mula-mula, jadi debor la jugak, nak-nak pulak aku giliran no 3. Ishhh memang debor la weh. Tak sempat nak rasa panas dah kena naik pentas. Nama super duper ringkas nak buat macam mana kan, huhu. Senang en bakal suami nak sebut nanti, tak payah nak berbelit-belit lidah. Huhu. Dah melalut -,- Ok. sebenarnya banyak lagi nak citer tapi tapi tapi...nantilah.


:)
Happy weekend uollss.

p/s : GOMO KELATE GOMO. 


No comments:

Post a Comment